Menukaart Upgrading

 

Help jouw gasten om betere keuzes te maken
en loop geen dag langer winst mis door een matige menukaart.

menukaart-upgrading-linda

Tijd om jouw menukaart te ontslaan? 

 

Wanneer horecaondernemers een menukaart ontwikkelen, focussen ze zich vaak vooral op; hoe alles erop past, of hij mooi geworden is en of er echt geen spelfoutjes meer tussen staan. Hierdoor halen zij lang niet het maximale uit hun menukaart.

 

Feit is dat een gemiddeld restaurant met 100 zitplaatsen al gauw 12.000 euro omzet per maand misloopt, omdat er geen rekening gehouden wordt met hoe gasten keuzes maken en hoe ze deze keuzes op een authentieke manier kunnen beïnvloeden.

 

En omdat het vaak ontbreekt aan expertkennis om alle inzichten die er zijn uit data (verkoopcijfers en winstmarges) te gebruiken bij het inrichten van de kaart.

 

Om te voorkomen dat dit jou in de toekomst weer kan overkomen, heb ik de Menukaart Upgrading methode ontwikkeld en nodig in jou uit om deze samen in te zetten voor jouw menukaart.

about-the-menu-linda-tea (1)

Samen doorlopen we de 7 stappen van Menukaart Upgrading.

Hiermee hebben mijn klanten enorme resultaten behaald.
Bijvoorbeeld €28.911,- extra omzet in de eerste maand met de nieuwe menukaart.

Je staat op het punt om een eenmalige investering met een duurzaam effect te maken, omdat de omzetstijging doorzet na de eerste maand: gasten kiezen steeds van de nieuwe kaart, of ze nu in de eerste maand komen of de derde maand.

Je kunt Menukaart Upgrading bij iedere nieuwe kaart weer toepassen en je weet precies waar je geld misloopt met je kaart, en hoe je dat oplost.

Wanneer je jouw nieuwe menukaart met trots presenteert, kun je verwachten dat:

Je gasten minder keuzestress ervaren

Je gasten makkelijker navigeren en hun nieuwe favoriete items vinden

Je winst vanaf de eerste dag met de nieuwe kaart toeneemt

Je een krachtige marketingtool hebt die je helpt om enthousiaste fans te creëren die gemotiveerd zijn om vaker terug te komen 

Je medewerkers worden ondersteund in het leveren van supergoede service

Je niet niet meer alleen van je medewerkers afhankelijk bent voor bijverkoop

Als je nooit eerder van keuze psychologie hebt gehoord, klinkt dit waarschijnlijk te goed om waar te zijn. En dat begrijp ik helemaal. Maar het klinkt ook te goed om niets mee te doen? Daarom gaan we dit samen doen.

aboutthemenu-meer-winst-menukaart

Met Menukaart Upgrading ontdek je:

Op maat gemaakte schetsen voor de lay-out van jouw menukaart die past bij jouw zaak en doelen, waarin alle best practises van de afgelopen 7 jaar zijn toegepast. Het enige wat je daarna nog hoeft te doen is…design laten uitwerken.

De eenvoudigste route naar het verbeteren van jouw omzet en winstgevendheid, wanneer je omzet niet kunt opschalen door te denken in meer gasten.

Formule voor onweerstaanbare menuomschrijvingen die de verkoop verhogen (+415% praktijkresultaat), zodat je niet meer hoeft te strugglen met het vinden van de juiste woorden voor het omschrijven van jouw gerechten.

Een originele, slimme menukaart die is geoptimaliseerd om meer omzet en winst mee te maken.

Wil jij net als andere slimme horecaondernemers je menukaart optimaliseren om dagelijks meer winst te draaien? 

 

Dit zeggen horecaondernemers die met me samenwerkten aan hun menukaart:

“De samenwerking ervaar ik erg positief. 

 

Wij vonden het erg nuttig om iemand van buitenaf eens met een frisse blik mee te laten kijken. Door de kennis over het keuzegedrag van gasten te combineren met analyses binnen ons bedrijf, heeft Linda ons de middelen geboden om beter te sturen op wat wij belangrijk vinden.

We verkopen iets meer voorgerechten, maar vooral meer desserts. De gerechten die extra aandacht krijgen, worden ook meer verkocht.”

 

Freek van der Valk  – General Manager Van der Valk Hotel Ridderkerk

“Wat goed werkt zijn de wijnadviezen. We verkopen nu veel makkelijker een flesje en dat was het doel.

 

De 3 gangen menu’s meer promoten zijn ook een goede zet geweest. Regelmatig bestelt men zo’n menu en dat is goed voor de ‘eet-3-gangen missie’.”

Eric Rhijnsburger

“Het verbeteren van het bedrijfsresultaat heeft ons doen besluitenom de samenwerking te starten.

 

De menukaarten die we hebben ontwikkeld vind ik erg goed, mooi vormgegeven en een gedachte erachter.
 We merken dat er meer gerechten verkocht worden die we benadrukt hebben. Het grootste inzicht dat ik heb gekregen is dat een doordacht vormgegeven menukaart beter verkoopt.”

 Roger Hamelers

“Linda heeft ons geholpen met dit prachtige, krachtige menu,
 in de beginfase van ons restaurant.

 

Ze is zoals de betekenis van haar naam in het Spaans. Ze is professioneel, de samenwerking verliep moeiteloos.”

 

Elena & Marina – Las Palmas (Gran Canaria)

Menukaart Upgrading is uitsluitend voor horecaondernemers die…

 

  • Inzicht hebben in hun verkoopcijfers en winstmarges of bereid zijn om ze inzichtelijk te maken (je krijgt hier evt. checklists & tools voor).
  • een onafhankelijk restaurant op 1 locatie hebt met een omzet tot 2.5 miljoen (meer locaties of omzet? Klik hier)
  • willen groeien en samen met hun team een grote drive hebben hun gasten blij te maken.
  • steeds op zoek zijn naar manieren om te innoveren & vernieuwen, en zoveel mogelijk winst willen draaien in 2021.
about-the-menu-linda-tea (1)

Menukaart Upgrading

Help jouw gasten om betere keuzes te maken
en loop geen dag langer winst mis door een matige menukaart.

Inclusief:

  • Grondige analyse
    van jouw menukaart op gebruiksvriendelijkheid en winstgevendheid
  • 2 persoonlijke 1-1 calls
    waarin we jouw cijfers analyseren en bepalen wat slim is in jouw situatie
  • TREAT YOUR MENU – DAY // 

    Aan het einde van de dag heb je een originele, slimme template voor jouw kaart, die past bij je zaak, doelen en gasten. Livedag op een bijzondere locatie met max. 3 andere horecaondernemers.

  • Zes maanden onbeperkt je vragen stellen
    dus ook de kaart met nieuwe gerechten voor het volgende seizoen kun je gerust voorleggen om te laten checken.

Betaling in termijnen is ook mogelijk.

Nog even voorstellen; ik ben Linda Even.

Founder van ABOUT THE MENU. We helpen horecaondernemers om meer winst te maken met hun menukaart.

De afgelopen jaren werkten we met landelijk bekende restaurants tot kleine en lokale restaurants. En gaf ik seminars voor o.a. KHN en Misset Horeca. Vol enthousiasme! In de laatste vier jaar alleen al hebben we meer dan 1000 horecaondernemers geholpen met hun menukaart. Dat had ik nooit durven dromen toen ik 11 jaar geleden mijn eerste menukaart maakte voor de zaak van mijn ouders.

Daar komt mijn why en motivatie vandaan; toen ik zag hoe goed dit werkte, wilde ik daar veel meer horecaondernemers blij mee maken en ontwikkelde ik mijn eigen methode. En met succes; het record staat op +34% extra omzet uit food (+25.136 euro) in de eerste maand met de nieuwe kaart. Maar…records zijn er natuurlijk om gebroken te worden!

Ik specialiseerde me in Menu Engineering aan een bekende Amerikaanse Universiteit. Daar zijn ze al veel verder op dit gebied. Zo tof om restaurants in Nederland en Europa hiermee verder te helpen. Ik reis graag om nieuwe dingen te ontdekken en inspiratie op te doen. En, wellicht overbodig om te zeggen; ik ben gek op lekker eten, momenten van geniale gastvrijheid en recordbrekende resultaten.

Samen met mijn team help ik je graag om verder te groeien!

Ja, ik wil dit toepassen op mijn menukaart: 

 

Graag eerst even bellen over jouw menukaart voor je start?
Je bent van harte welkom: klik hier en we bellen je snel.
Klaar om te starten? Klik dan op de knop hieronder: